Bilen Edward(TAX)

I förrgår(?) När jag skulle åka till Stina så hade jag förträngt att det var frost ute så gick glatt ner till min bil och ser den stå där, totalt täckt i frost och glittrar ikapp med Edward:D:D Nästan så jag inte ville skrapa bort det:P Något som inte var lika roligt var att hälften av Edward satt på insidan av rutan!! Inte direkt så att det är enkelt att skrapa insidan av en rutan då den är böjd inåt. Tog ett bra tag för mig att komma iväg och vi tittade på Åreresor. Allt boende är typ för 4+ människor så det kommer ju bli lite dyrare, ingen som vill följa med?
Tog en promenad i de fruktansvärt kalla kvällen och låren hade totalt domnat bort när vi kom hem igen efter en timma? Ingen aning om hur länge vi var ute men vi gick ju en bra bit.

Igår var jag nere på stan och gjorde lite ärenden och sen blev det kladdkakebak och sen jobb på Friskis vid 15 trodde jag men det var vist 15.45 men jag fick börja ändå:) Jobb idag igen 13-19.15. Är nyduschad och packad, för ska dra till pappa och C direkt efter jobbet. Nu ska jag äta en sen frukost och försöka komma ihåg att ta med min matlåda!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0