Brudklänning:D

Mätte febern igårkväll och den var puts väck:) Nere på mina vanliga 36,3. Har en rätt så låg normaltemperatur, tror jag?! Lite täppt i näsan men sånt kan ju stanna kvar i nån vekca eller två för mig:P

Kollade på project runway igår och de gjorde bröllopsklänningar och tärnklänningar och jag vet ju vad jag vill ha om pappa går med på det(pappas pengar=pappa kan sätta sig på tvären, illa!) Kenleys klänning!

Fast min ska vara hellång och med aningens mindre tyll(för mycket puff-puff-tårta för min smak), det räcker ocksså med att ha fjädrarna endast på överkroppen och sen vanligt fint vitt tyg till kjoldelen:P Fast jag har aldrig varit på jakt efter en bröllopsklänning så jag vet inte hur utbudet ser ut, finns väll en risk för att sånt här måste sys upp:S Och modet kommer ju säkert ändras och likaväl min smak, men iaf:) Skippar gärna huvudbonaden.
Brudtärneklänningen var inte heller helt fel:)

Fast lite väl kort för min smak, vi ska ju ändå befinna oss i en kyrka!
Sen till det svåra! Vem ska vara min brudtärna? Fast jag har ju några år på mig, haha, vore nog bra att börja med att hitta en man:P

How I met your mother på tv och jag vill se!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0