Dating in the dark!

Namn: Maria T Lindberg
Ålder: 21 år
Telefonnummer: xxxxxxx
Mejladress: [email protected]
Sysselsättning: Timanställd på Friskis&Svettis, ska plugga engelska till våren
Bostadsort: Jönköping
 
Varför letar du efter kärleken?
Jag är trött på att vara singel och tycker att det skulle vara trevligt att få krypa ner i en uppvärmd säng ibland:)
 
Vad är det du letar efter hos en framtida partner?
HUMOR och egna bestämda mål och åsikter så han inte bara går med mitt "flow". Sen får han gärna ha koll på sin ekonomi och vara spontan coh social. Om han har en del bakom pannbenet så vore det ju ocskå ett plus.
 
Vad gillar du att göra på fritiden?
Gillar att gå på aerobics och andra pass. Min familj och mina vänner är väldigt viktiga för mig och en bra blandning mellan party och hemmakvällar är ett måste.

Haha, jag ska söka till dating in the dark, hoppas jag inte kommer med, men lite coolt att säga att man har sökt iaf:P hahaha!

Update: Det blev error när jag skickade iväg det, orkar inte göra det igen. Kanske lika bra det, de vill nog ha lite mer seriösa svar än mitt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0