december=kallt

Tycker det är lite kul att det blev första december och genast så blev det kallt ute:) Tog trots allt cykeln ner till Friskis och lånade bok nr 2 i twilight(har kommit ungefär 1/3) Kallt var det iaf så jag hade mössa, vantar halsduk, två lager byxor och en tjock tröja under en tjock jacka, blev lite väl varmt ett tag men vad gör det? På väg hem var de flesta vattenpölarna is istället, burr. Idag när jag vaknade så trodde jag att det var snö ute men det visade sig vara en himla massa frost, men vitt och fint är det iaf:D

Ska äta frukost nu tänkte jag, glömde bort det och efter att ha kollat in Kenzas blogg så blir det nog mannagrynsgröt, det är ju trotts allt supergott!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0