Edward and Bella Cullen

Lite halvt besatt av Edward Cullen just nu, såklart så för jag över det till Robert Pattinson så nu är det han jag är besatt av istället:P Lite jobbigt dock att jag har fått halvångest pga böckerna, har haft hemska febermardrömmar nu när jag varit sjuk. Känns hopplöst att jag nån gång ska hitta någon att älska så mkt och som älskar mig lika ovilkorslöst tillbaka som Edward och Bella gör. Det finns inget som kan splittra dom, de är allt för varandra. Nästan så jag hoppas att det finns vampyrer som dom på riktgit så jag kan få den kärleken på riktigt.
decode, akustisk, Paramore – Decode - Acoustic Version(Twilight)
Lykke Li, Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version(New Moon)
Ja herregud. Jag vill ha den perfekta mannen, ingen fruktatn att någon ska lämna den andra, två söta barn, ett perfekt bröllop, underbart sex liv, och så levde dom lyckliga i alla sina dar...lycka till maria!




Jag som inte alls än något stort fan av ett hårigt bröst har helt plötsligt bytt sida;) Det leendet alltså, nån som ställer på att flytta till LA?
Alla bilder från Vanity Fair.


Nu ska jag packa så jag kan börja ta mig mot Gbg, efter allt snack om att det är halt och alla avåkningar så är det väll bäst att ge sig av i tid:) Ikväll vid 8 ska jag, Johanna, Klara och Klaras två vänner äta på restaurang, mmmm!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

antagligen är de samma :) hon har ju mitt framtida yrke ;) typ som en mix mellan powerpoit photoshop o paint :)



åhhh va kul med gbg, jag vill ocksååå!

PUSS

2009-12-18 @ 14:28:31
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hehe jag tycker itne ens han är snygg.. :O

Ha en toppen måndag!

2009-12-21 @ 14:09:11
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0