Fil med banan

Sitter här och försöker få i mig en tallrik fil med skivad banan. Är så satans hungrig men har svårt för att få i mig något, matlust=noll! Att halsen gör ont gör det inte direkt lättare. Är så stel i nacken och öronen gör ont när jag böjer huvudet framåt(normalt?? knappast!) men febern har iaf gått ner från 39 till 38,3:)

Har läst "Så länge vi båda andas" i princip hela dagen, såå bra och eftersom jag knappt sovit inatt så tänkte jag att jag borde vila.

Kul att min blogg mer blivit en journal de senaste två dagarna, men jag har liksom inget annat att skirva om:P

BTW så har min lillasyster tuva fått en lillebror! I söndags ploppade han ut. Det är alltså Tuvas pappa som har fått barn med sin sambo:)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

gott med fil och banan. har jag inte ätit på jättelänge. får jag göra när jag kommer hem till mamma och pappa, är för snål själv. haha. bananer är dyyyyyra. ;)

och vad roligt för tuva med en lillebror. gissar att hon är lite uppspelt?

kram

2009-12-16 @ 10:32:37
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Cornelia

ALLT är dyrt när man bor själv. man lär sig minsann att inte slösa på toapappret. ;) ne, skämt åsido. frukt är dyrt. överlag.

stackars liten, men hon kommer nog tycka det är coolt med en lillebror. någon hon kan skryta om. haha. krya på dig, by the way!

2009-12-16 @ 13:58:06
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: ida

haha erkänn det var ett bra spex ?! ;)



stackars diiig, du har inte fått svinis eller?!

2009-12-16 @ 22:46:41
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0