Gala!

Jag har blivit inbjuden på GALA! Friskis firar 25 år så det är Jubileumsgala:) Har varit på en annan gala kan int ekomma på vad det var för någon men antar att det var 20-årsgalan:P haha! Jag var iaf sjuk, kände ingen smak på maten och när jag tog tempen när jag kom hem så hade jag 40,2. Visade sig senare vara en av alla mina halsflussainfektioner. Nu var det dock ett bra tag sen sist*peppar, peppar, ta i trä* så jag hoppas på att jag är frisk denna gången. Rent allmänt så brukar jag vara bra på att pricka in sjukdommar på friskistillställnignar, speciellt kick-offerna!


Den blev visst sné, men ni ser ändå:)

Iaf, så är jag redan nu taggad på galan som äger rum den 27 februari och det står att man ska klä sig i det finaste man har, balklänningen? Nja, tveksamt, men något åt det hållet:D

Moster med man kommer hit snart(de ska gå hela 100 meter från sitt hus:P) på sen lunch och sen ska jag ner på stan för att byta lite saker åt pappa och C som inte fanns hemma på A6 igår. Sen ska jag till Friskis i Huskvarna för Johns puls och sen vidare hem till John för kvällsmat eftersom han och Oscar åker till Thailand i 3 veckor på nyårsdagen, avis? Jag? Ja som faaaan!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ja lika bra o lägga ner de ;



glöm inte att jag ska få åka med dig till hva sen ! ;) och perfekt om du ska till john direkt , då kan jag ju snika skjuts hem med ;) haha!



hrrm .. vi har ju en vecka hösttermin kvar när vi börjar, tror vårteminen börjar 25 januari eller nåt sånt?! låter det bekant? ska du registrera dig för mejladress o sånt eller?!

2009-12-30 @ 14:05:18
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

hrrm va konstigt att du inte fått info om de, står de inte på studera? du borde få nåt form av "uppropsmejl" eller nåt om var du ska vara o när :)



haha ja jag kan vänta på dig, bara för att jag får skjuts sen då ! hahah ! ;D

men var ska jag stå? och när? tell me tell me :)

2009-12-30 @ 15:28:17
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

yepp yepp jag går ner så jag är där 17,50, perfekt ! ;D du är så snäll!



och du, TEAM EDWARD!

2009-12-30 @ 15:44:53
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

jaa jag är KÄR big time nu! ska baa fixa lite här hemma sen ska jag slänga mig in i den fina världen !! :D jag dööör kan inte jag få vara bella ist??

2009-12-30 @ 15:51:32
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0