Gymnasieåterträff

Igår hade vi återträff med gymnasieklassen, precis som varje år den 27 december. I år var vi en liten tapper skara på 9 personer men vi hade kul ändå:D Åt mat, drog igenom våra liv det senaste året och skvallrade om de som inte var där såklart;)
Sen blev det spelet "Veckans Värsta" Det är alltid lika kul! Men vi spelade inte som vanligt utan vi drog bara frågorna och diskuterade vad vi tyckte.
Tex.
Vilket vill du helst?...
...ha könshår på huvudet ELLER håriga handflator?
...aldrig träffa någon som tycker om dig ELLER aldrig träffa någon som du tycker om?
...jucka okontrollerat på stolar ELLER vara helt utan sexualdrift?
...byta namn vart femte år ELLER flytta var sjätte månad?
...byta kön ELLER byta sexuell läggning?
...allt du äter smakar för sött ELLER för salt?
...ha ett gorillahuvud ELLER tio små minisnoppar istället för fingrar?
Det var väldigt givande dikussioner, hahaha!


Pierre, Johanna och Emma

andra sidan bordet var lite svårare att fota, alltid nån som klantade till det!

Hannes, Anna, Isabell, David "The Pimp", Sarah

Nu ska jag kolla in kvällens TV så jag inte missar något bra och imorgon ska jag till A6 med pappa och C:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

shit va kul med en sån, vi har inte haft de sen vi hade klassfest en månad efter studenten haha ! :P lär nog inte ha nån heller .. =/



haha neej de fick jag inte, du fick mkt mer än mig ! :P

joo 8glas var helt ok men inte mer än så, var inte så pepp o då blir de ju vad man gör de till..



sitter o lyssnar på empire state of mind, TA MIG TILLBAKA TILL NYC !!!!!!

2009-12-28 @ 18:52:18
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: jag är väldigt nöjd med det jag fick också. vissa helt oväntade saker. :) jag har inga smycken här i jönköping, men jag skulle kunna göra ngt imorgon. typ ett armband. som det vita du tyckte var fint? säg bara till så fixar jag det. kram

2009-12-28 @ 19:26:35
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Nemas problemas. Fixar det imorgon, kan ju skicka iväg ett sms när det är klart. :)

2009-12-28 @ 19:39:40
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: ida

ojj där ser man, det är mkt som hände nu, MEN varfö ska folk ha så bråttom med förlovningar o shit? vi är ju bara 21 ...



ja men ärligt talat, varenda VEN i mig vill dit NU!!

2009-12-28 @ 19:49:50
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0