Ida

Kvällen spenderades alltså hemma hos Ida. Pojkvännen Emil var också hemma och katterna var hur mysiga som helst. Scarface låg bredvid mig i soffan och spann som sjutton, älskar det ljudet. Först kollade vi på Shrek såklart med Thé och Ida special-lusse-bullar med vit choklad i, mmmm:D Film nummer två blev "Zodiac" spännande! Speciellt eftersom den är baserad på en sann historia, men kasst slut:P Kände mig rätt paranoid när jag gick till bilen, haha!

Fick världens finaste julklapp/födelsedagspresent av Ida. Ett skitfint halsband:)


Nu ska jag duscha och packa upp alla mina julklappar så jag kan få lite ordning på rummet:) Sen runt tre tänkte jag ta mig en tur upp till A6 för att trängas med resten av Jönköpings befolkning på mellandagsrean. Är ute efter en juicepress eller nått annat kul!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0