Julklappar:D


-Braun, multiquick. Den kan gör allt! Vispa, strimpa, mixa göra deg, you name it;) Från mamma
-OBH Nordica smörgåsgrill Från pappa och C
-Alias och Alias Party(ska byta det ena) Från John och Lotta, Annika och Karin
-Svart velourdress med leopardmönster i luvan Från Robert Pattinson, det ni!
-Svart garn och grova stickor och beskrivning Från John
-En vit tomte från Norrgavel Från mamma
-Sveriges Vägatlas Från Faster med familj
-Cesar och hans hundar(hunduppfostringsbok, tack pappa?!)
-Boken Virka läskigt söta figurer Från Lotta, Annika och Karin
-Den nya upplagan av Vår kokbok Från pappa och C
-Boken Innan jag dör Från mamma
-Aloe Vera dryck(superbra för magen:P) Från mormor och morfar
-Ögonskugg-set Från Lotta, Annika och Karin
-En hjärtformad skål som har tillhörande muggar som jag ska inhandla om de någon gång finns hemma när jag går in i affären! Från Tuva
-4 presentkort á 500 kronor på Fribergs Från pappa och C
-3 randiga handdukar Från Moster
-En spagettimötarmoj Från John
-
1000 kronor Från mormor och morfar
-Ett egengjort fia med knuff, tomteversion(det är tomtar och bjällror som spelpjäser:)) Från Tuva
-En ullmoj med ett hjärta på som ska hänga på väggen Från mamma
-En förvaringsbox gjord av gamla juiceförpackningar(skitcool och gjord i något fattigt land som jag inte kommer ihåg) Från Friskis

Resten är paket som jag vann under kvällen!
En ljusbricka i tärningsspelet(morfar vann det men vi bytte, han fick toblerone)
Pepparkakskakor med choklad runt-Gissapaket
Aprikoser-Gissapaket
Ett tomteglas-Gissapaket
Choklad i aks-Gissapaket
Deo-Fick John på tomtegympan men den var för tjejer så jag fick den:)
Limegröna raggsockar-Gissapaket(som John vann men som jag fick, vilken snäll kusin jag har!)

Gissapaket är något som mammas sida av släkten alltid har på julafton. Alla köper 2-4 paket för 30-100 kronor som man slår in och så får de andra ställa ja och nej frågor om innehållet och den som gissar rätt på vad som är i får paketet(tex är det av trä? har man det utomhus?)

Detta var mina julklappar, ska skriva ett annat inlägg om själva julen tänkte jag men det får bli senare. Ska nu packa upp fyra överfulla flyttkartonger med flytta-hemifrån-grejer och skriva upp vad som är i för jag har ingen kolla på vad jag behöver:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag bara fråga om du är beroende av någon läsk? =)

2009-12-26 @ 23:23:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: ida

JÄKLAR vad julklappar du ha fått! du är nog inte alls bortskämd !!! ;)



låter skönt, jag orkade inte gå ut heller egentligen meen, hade man payat 150pix för en biljett så ....

2009-12-27 @ 13:15:18
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag söker en person som vill jobba åt mig, devillsäga tjäna pengar :) Kan vara vem som helst, en trevlig liten typ letar jag efter. Du/Ni får 20% av det jag säljer på min blogg, dvs min lön. Intresserad? skriv på min blogg eller hotmail :) Söt blogg förresten. tihihi! kram alltidcarolinis.blogg.se, [email protected]

2009-12-27 @ 19:54:52
Postat av: Cornelia

massa fina klappar jue. :)

2009-12-27 @ 20:37:06
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0