Julstök

Idag har varit en slapp dag, and me like. Har kollat på en bil till C och handlat för jag hade i princip ingenting att äta på hela dagen:) Det blev nånting snabbt och enkelt, fryst pizza och julmust:P Men vi köpte såklart andra lite mer nyttiga grejer med.

Vi har börjat rensa ur det lilla mysiga rummet innanför mitt. När jag har rensat klart ska ni få se en bild, jag tapetserade det jättefint när jag var yngre. Har även flyttat och stökat innen på pappas och Cs rum för de ska slå upp väggen där imorgon för att få ihop det med tillbyggnaden. Hittade tre juleskum i en påse i skafferiet, snacka om att jag blev glad, cloettas juleskum är så jävla gott!


Fotade lite julstämmning i köket också:)

Julstjärnan i fönstret:)


Julblomma:D


Satte ihop vår julkyrka, medans jag kämpade med att få dit lampan så fick jag höra historian om när jag och pappa köpte den på B&W när jag var sex år. Vi hade handlat och pappa sa att vi skulle gå och att vi inte skulle ha något mer och att vi inte skulle köpa kyrkan. Där stog jag med kyrkan i famnen och tårarna flödade ner för mina kinder och jag är ju pappas dotter till 100% så han veknade och sa att jag fick köpa den och jag utbrister" Tack gode gud, julen är räddad" Inte direkt så jag pratade när jag var 6 så jag måste ha hört det någon annan stans, men tyckte det var gulligt:)

Ska avsluta med en bild på min lillpojke:)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bra med julpyntet där! När kusinerna kommer måste det ju vara julstämning till 100% ;D

VOFF!

2009-12-08 @ 16:09:04
URL: http://www.karinkarin.devote.se
Postat av: Lotta

ÅHH va fint:)

2009-12-08 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0