Kings of Leon

Hahahaha! Älskar Icas nya reklamfilm, så sjukt bra!

Jag ska duscha och fixa mig lite nu så jag blir representabel och kan ge mig ut i folkmassorna i eftermiddag:) Har på Kings of Leon på Spotify och fy fan vad bra dom är! Har i princip bara hört Use Somebody som jag iofs gillade med en gång, men hela albumet är ju bra, gillar just nu Closer mest:D Tycker sångaren har en så underbar röst, helt magisk och jag får den där känslan i magen som kan sluta hur som helst, (ni vet vad jag menar va? lite samma som när man är kär:D) antingen sprudlande glad eller lite ledsen:) Nu är jag bara GLAD! Musiken är också perfekt, mystisk och härlig på alla sätt och vis.

Har varit så neggo angående nyår och det har jag nu ändrat på! Det blir ju vad man gör det till är nya filosofin och jag tror att jag kommer ha skitkul. Jag och johanna ska träna på Friskis vid 12 och sen förfesta lite innan vi går till middagen(?) så det kommer gå galant:P

Dags att sätta fart!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

ja men exakt. jag hade känt lite samma sak haha. dock flyttar alla ihop nu känns de som och här är man själv. singel o lever livet, haha inte okej !



ja vi fundera på o åka i slutet av juli/början av aug, innan insparken börjar och om jag ha lyckats spara ihop lite penga genom o jobba skiten ur sig i sommar haha.



och nyår blir awsome, PULS kl 12 sen kör vi ;)

2009-12-29 @ 13:28:27
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja de va de jag syftade på, att det inte var okje att alla "stadgar" sig nu.. för alla kommer brejka, minst en gång haha ! :P



ja de förstår jag iofs, jag har ju min lägga så jag vill ju köpa lite inredning vettö ;) lite special som ingen annan har. och ännu mer kläder :D haha !



ja jag menar de, jag har inte vart på huuuur länge som helst för de var så mkt med skolan på slutet där :P

2009-12-29 @ 15:48:45
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0