Kolakokning

Partyt igår var väldigt roligt:) Drack öl och Xider med skimmer i så nu skimmrar väll hela magen på mig:P Körde påsen såklart och jag var en av fyra som fiskade upp bottnen och vann, vilket känns idag. För sjutton vad mina ljumskar gör ont! kan inte hoppa in och ur bilen utan att grimasera:P


Ida och Johanna körde hela "baby got back" dansen. Whoop whoop;)


Det roade både mig och Oscar:D

Det blev utgång på Kalrssons och det var bra drag men ändå inte outlidligt mkt folk. Fick smådamp på en kille som dansade bredvid oss som i princip lutade hela sig mot mig hela tiden. Tillslut fick jag nog och vände mig om i äkta bitchstil och "KAN du stå själv eller?" irriterande nog så drygade han tillbaka "Jasså? står du här helt själv?(med en fult flin) gaaah!

Sov på soffan hos John och åkte hem vid 10 för jag hade pappas bil som han behövde vid 11 och det tar ju 45 minuter att åka. Idag har vi kokat kola:D:D Det blev super.
Nu är det OTH på TV och sen blir det GG.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0