Önskelista julen 2009

  • Handdukar(gärna 3 likadana)
  • Braun Multiquick stavmixer med flera tillbehör
  • 42" platt TV
  • DVD med hårddisk
  • Heminredning
  • Soffa(Med en schäslongdel)
  • Robert Pattinson, 23 år och bosatt i LA. Men han måste sluta taffsa på sitt eget hår hela tiden!
  • Prenumeration på Cosmopolitan
  • Smörgåsgrill(typ OBH nordica, gärna i chilliserien om det finns)
  • Sällskapsspel. "Absolut överens" "galenpanna" "alias" eller annat:)
  • Spagetti.portions-hål-mätare(en sån där plastsak med olika stora hål beroende på hur många portioner du ska göra, kan aldrig få det rätt på egen hand!)
  • börja-sticka-bok, här snackar vi enkelt! Kanske avigt och vad det andra hållet nu heter och enkla saker som raggsockar och mössor?
  • Annars vill jag gärna ha ett par raggsockar i nån cool färg, inget traditionellt här inte! strl 37-38
  • En svart mjukisdress i plysch med leoparddetaljer i bla luva från Gina Tricot
  • En upplevelse:)
  • Fantisera mera, hitta på något helt enkelt

Detta är inte ett förök att få fler männiksor att köpa julklappar till mig, utan jag hänvisar släkten hit så jag slipper skriva massa listor:) OCH jag vet att en del saker är alldeles för dyra och förväntar mig inte att få dessa grejer, men en tjej måste väll få låtsas?:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0