Snuskkallt!

Fasen vad kallt det är ute alltså! Shoppade mina sista julklappar idag(några till mig själv slank också ner:P) uppe på A6, det blev lite varmt med jackan men helt okej. Var tvungen att gå till bilen och lasta av en gång eftersom det blev så tungt att bära. Cs julklapp väger mkt och så var det ju en kasse från systemet som inte heller var så lätt. När jag var klar åkte ja ner till stan för att lämna tillbaka en bok, köpa två koppar som pappa bad mig köpa och så lämnade jag ett intyg till John som han ska skriva om så att allt jag gör på friskis är med. Jobbletande, here i come!
Påväg hem var det kö överallt! tog mig 20 minuter att komma hem istället för 7!

Nu ska jag strax sätta mig framför TVn på golvet och slå in alla klappar så jag kan åka till Pappa imrgon. Måste bara köpa en julklapp till mamma med Tuva och så funderar jag på att träna, men det blir så sent då+att jag fortfarande är förkyld så det ser ju mörkt ut men vi får se.
Kort från när jag gick till bilen idag:

Sol och -15, riktgit julväder:)


Kommentarer
Postat av: ida

fyfasen vilken härlig bild maria, det ÄR vinter !! :)



du är så gullig som tänker på mig som är sjuk, jag behöver lite edward. är så ynklig nu så jag lipar för minsta lilla = jag kommer la gråta mig igenom boken hahaha ! :)



och jag gör allt för att bli frisk = GO GO GO strepsils! ;)

2009-12-21 @ 21:49:30
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0