Spotify

Hur får man in en spotifylista på bloggen? Jag har världens bästa lista just nu och känner att jag borde dela med mig:)

Har inte hänt så mkt på jobbet idag men blev överrumplad på Ica när jag var där för att köpa min frysta favorit, Pasta med lax och bladspenat. Har hittat vad jag ska ha och är, iklädd min röda Friskiströja med namnskylt på, påväg till kassan när en dam hoppar ut framför mig
"vet du var ni har de hära....!
"Ehm, jag jobbar inte här"
"Men ojdå, jaha, ja jag såg ju din namnskylt och tänkte inte på att läsa på den"
"Jag ler och svarar nått fint:P"

Går mot kassa och tycker att det var lite kul, blir avbruten av mina tankar när en äldre man tar tag i min arm(!) och säger
" Du, var har ni ert ströbröd?"
"Hmm, eh, jag jobbar inte här trots att det verkar se ut som det, tyvärr"

Springer till kassan och sen vidare upp till trygga Friskis:P
Det blev två stekta ägg till kvällsmat och nu ska jag strax sova så jag orkar shoppa imorgon. Jag och C ska upp till A6 så nu ska vi prova om bilen klarar en rullstol, den är ju inte stor direkt:P

Oh!oh! nu kom det en sån där reklam som jag brukar hata, men han berättade hur man lägger in en link:P
Se upp för en del låtar som bara passar för party:D
Marias lista

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: åh, tack så mkt! :)

bra spotifylista förresten.

2009-12-10 @ 12:00:20
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0