Tårkalas

Har precis gråtit som en gnu till "Skicka vidare" Fin film, men tårkanalerna fick ju jobba lite:P

I lördags var släkten hemma hos mormor och morfar för att stöpa ljus:) Vi gjorde det varje år när jag var yngre men nu var det ett bra ta sen sen sist.

Mamma och Oscis doppar för fullt!


Här hänger dom och dinglar!

Hem en sväng för att nästan piffa till mig(håret förblev i sin stela form, glömde skölja ur min hårinpackning upptäckte jag!) och sen hem till John för spelkväll. Underbart kul! Kan tycka att det är en så mkt bättre förfest när man är lite färre och spelar drinkin' games än att hela lägenheten är full och ingen gör nånting annat än att dricka. Omväxling förnöjer, dock:P






Alltså? Vad är det här? Vad gör jag? Måste säga nått hemskt för titta hur John kollar på mig!

Nu skulle jag lägga upp en bild på de flesta av oss när vi splear som Emilia hade lagt upp på Facebook men nu har hon tagit bort den av nån anledning, så tyvärr!

Ska gå och sova nu är tanken!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0