Tomtenisse


Tomteparaden:) Min syster som håller på att ätas upp av sin luva:P Skrevkramaren är herren som vänder sig bakåt:)


Sötungen läste en vers:)

Kollade på bilderna från köttfärssåsgörningen opch det ser så oaptitligt ut att jag nog nöjer mig med resultatet!



Det blev lite inköp gjorda idag.
En paket till pappa
En paket till kusin John
En paket till Tuva
Tre paket till mig:) en mascara(define-a-lash från maybelline) och två påsar polly!


Och så en paket var till hundarna, lite orättvis då storlekarna är väldigt olika, men honom kan man ta ifrån benet, henne kan man inte det(då blir dett morr) så hennes måste var rätt litet så det försvinner snabbt:P Han är väldigt rastlös så ett ben håller honom lugn i några timmar:)

Stooort:Diesel
Litet:Dixi

Nu väntar och längtar jag på att Glee ska börja, känns som alla program som jag följer har slutat gå så nu vet jag itne vad jag ska göra med min tid riktigt. Imrogn ska jag hämta Idas Eclipse hos henne så då får jag iaf nånting att göra, weei!

Nu: handtvättshögen som bara växer och växer(jag har hand om ALL tvätt här hemma hos mamma)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

buuuhuuu de missar jag idag =/ det är INTE okej ... men jag får se på internet eller nåt sen!

2009-12-10 @ 20:14:08
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0