Tomteparad

Ska åka mot Jönköping om 30 minuter för Tuva har tomteparad i skolan vid 18, cutie:) Har packat lite i reklamen av Project Runway så att jag hinner se klart!

Har inte gjort så mkt idag så har inte mkt att skriva:P Har jag sagt att jag äntligen har fått hit min säng som stått i garaget hos mormor och morfar? Tror jag har det och igår tänkte jag slänga ut den extra sängen som alltid stått där inne men så kom jag ju på att den måste vara kvar så Lotta kan sova i mitt rum i jul och i sommar, att jag inte tänkte på det innan:O

Nej, nu måste jag springa runt och fixa lite!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lotta

JA DEN SKA VARA KVAR!!!!! höhö

2009-12-08 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0