Varför ska alla dö?

Varför dör så många i Desperate nu? vi vet ju itne riktigt vilka som dog, men minst en iaf. Folk vill väll komma ur serien antar jag.

Tomteparaden var jättesöt, fnissade mkt av tiden. En kille var kissnödig och stog med händerna kupade över skrevet mkt av tiden:P Tog massa bilder men man får väll inte lägga upp bilder utan folks tillstånd antar jag så det vågar man väll inte. Men kan klippa ut min lilla skatt så ni får se henne:)

OHHH BTW så har jag Spotify nu, är väll en av de sista men det gick inte att fixa i USA för jag befann mig i fel land sa dom! Tror det kan vara så att jag bara har det till april, har inte riktigt förstått:P

Jobb 15-21.45 imorgon, så otroligt kul att stå i HVA där det händer så mkt(NOT! jag dör av trisstess, men det är ju ett kul jobb mestadels iaf)
Nej här sitter jag och gäspar, borde soova, men jag känner mig själv och jag kommer fastna här ett tag till, men försöka kan man ju!

PUSS


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

alla dör för att serien ska ta slut nu.

2009-12-09 @ 11:13:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0