090729

Så nu är mamman och pappan hemma igen. Inte ett ord om att jag tagit hand om L från Söndag kl 20 till tisdag kl 22, man känner sig verkligen uppskattad! Egentligen ska jag få extra betalt, det skiter jag faktiskt i, men inte ens en ful turist t-shirt från Jamaica! Tror faktiskt inte esn jag kommer gråta när jag åker, om jag gör det så är det inte familjen jag kommer gråta över, utan hunden:P och såklart mina älskade vänner! Kommer bli svårt attt lämna Erica, och hon som ska förlänga så jag inte kommer se henne på ett helt jävla år!
Angelica tar jag ju med mig hem, och likaså Anna. Sen så har vi ju resterande Jerseyligan(plus Carro) som jag inte vill lämna!

Nästa punkt på dagens to-do lista är att skriva två äckliga uppsatser på 5 sidor, det tillhör kursen jag var på förförra helgen.

Efter det händer något roligare:D Lunch med Anna!

Ska ta kort på min übercool t-shirt som jag köpte med Erica i fredags också!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

åh klaga inte. här är det bara moln ... =/



haha jag hade inte fixat min sen i slutet av november, fatta du vilken katastrof de var eller? jag skämdes när jag kom dit typ, haha !



oj jäklar vad du får jobba.... slaveri! haha

2009-07-29 @ 15:49:51
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tycker det är jättejobbigt att du åker snart!!:( USCH!!

2009-07-30 @ 05:43:25
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0