10 månader!

Idag firar jag 10 månader här i US! Kommer ihåg avskedet på Landvetter, pappa, mamma och lilla tuvisen som körde upp mig (om någon blir förvirrad: mina föräldrar ÄR skilda bara det att de fortfarande är vänner:))

Har nu cyklat 40 minuter, och styrka i 20 minuter och känner mig som en pöl, men hey! Hawaii here I come:D:D


Såhär ser jag ut nu, svettig och fin, om två timmar ska ni få se något helt annat!

Idag har jag också blivit jävligt sugen på hela flyttahemifrån grejen!! Idas fel men jag får vara glad för hennes skull:P haha. Jag själv skulle kunna flytta direkt när jag kommer hem om jag hade velat, har varenda liten grej man behöver(plus massa annat inte lika nödvändigt:P haha) förutom lägenhet då! Men känns rätt onödigt om jag nu får som jag vill och kan flytta till Gbg hösten 2010. Får snylta på mamma och pappa 11 månader till.
Jag vet inte vad jag gör om jag inte kommer in, panik! men det löser sig väll det med som det mesta annat:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0