22/7

Hittills har vi sluppit regn idag men man vat ju aldrig. Har masvis med ärenden idag ändå så det är bara bra att det inte är sol för då är det så surt att vara inne hela dagen.

Tog precis ett kort på de nya skorna som jag köpte efter bion i söndag på väg hem från kursen.


Franssandaler:)

Kom på att jag glömt skriva om sista dagen.
Vi körde runt 11 till en bio för att se Harry Potter 6 innan vi skulle köra Des till hennes familj som var uppe på semester i samma trakt. Jag gillade filmen, inte alls lika mkt action och spänning som i den förra men den var rolig och väldigt söt:P Efteråt blev vi shoppingsugna och eftersom bion låg i ett mall så var det ju inga problem...eller jag hade lite problem:P Eftersom vi "bara" skule på bio så tog jag bara med 20 dollar och så gick 7 av dom åt till själva bion och så hade jag 13 kvar så jag hade råd med skorna men inget annat, men det var nog lika bra om jag känner mig själv rätt:P

Sen droppade vi av Des och så fortsatte jag och Steph i den gigantiska bilen i bilköerna hem. Steph var en ängel och körde hem mig så jag slapp ta tåget:)


Fetingbilen som vi körde, surplade massvis med bensin så här har vi precis tankat:)
Bilen var lätt en meter högre än alla andra bilar på parkeringen på kursen, och lika så på bensinstationen.



Des och Steph


Moi på väg hem:)

Des har massvis med roliga bilder på oss alla tre på sin kamera som ni sk afå se så fort jag får dom:)

Nu ska jag glo på TV och kanske sova lite!

PUSS



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0