4th of July

Middagen igår var supermysig, hinner varken skriva eller lägga upp så mkt bilder eftersom jag måste fixa mig för dagens rooftop party på manhattan! Kan iaf säga att vi, 6 tjejer drack 9 vinflaskor!

Såhär såg jag ut:


Jeanskjol:Abercrombie and Fitch

Vitt linne: H&M

Gul kofta: Nordstroms


Nej jag måste snabba pålite nu!


PUSS



Nu är det dax för alkohol, igen, tredje dagen i rad. Kroppen är väll försvagad så någon av oss kommer ju garanterat ha alldeles för kul ikväll, frågan är bara vem?!


Kommentarer
Postat av: ida

ja precis, man måste verkligen vara säker. en stor investering! ja men sedär ja, de är typ världens största dag i usa ju, haha. hur var roof party då? guuud va coolt o va där!! själv hade emma inflyttningsfest i sin lya på gånglåten så där hängde man igår, haha ! ;)

2009-07-05 @ 10:37:19
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0