9h och 53 minuter

Nu har jag jobbat i 9h och 53 minuter, han har alltså 7 minuter på sig att komma hem, tror knappast han kommer klara det!

Ska åka till Anna och äta sushi sekunden han kommer, är totally ready! Imorgon hoppas jag L går till camp igen så jag kan hänga vid poolen med Erica och hennes barn, på kvällen/natten ska jag jobba. Åh! vet ni vad jag kom på nu! Om hon är hemma från camp imorgon och jag ska ta hand om henne så kan jag inte jobba kväll, så de får alltså välja, dag eller kväll, nice!

På lördag vet jag inte riktigt vad som händer. Vi har pratat om att undersöka NYC lite närmare. På kvällen ska jag och Carro(lina) hitta på nånting medans de andra ska ut och festa, vi kände inte riktigt för det denna helgen:D Tur att vi var två! Söndag blir det nog Jerseygirlsligan hela dagen tror jag.

Nu har han tre minuter på sig!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

ja jag får lite panik på dom där orden om jag ska vara helt ärlig, usch ...



hah blev bara bridget ett och två... sen blev det mtv resten, coh lite vila ;) men de var ändå två filmer, i love bridget jones haha!

2009-07-10 @ 14:02:05
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0