Air condition

Air condition finns det aldeles för mkt av i detta hus. Sviiinkallt! Ute går jag utan problem i shorts och linne, här inne sitter jag nu i tjocktröja och fötterna är som isbitar, inte alls behagligt. Funderar på att gå ut och värma mig en stund:P

Försöker komma på något att ge L till lunch, lutar åt tonfisk. Jag äter minst en burk i veckan. Innan jag kom hit så hatade jag tonfisk, fanns inget värre men efter ett halvår så gillar jag det starkt. Det ända dumma är att katterna kommer smygande så fort de känner lukten och sen vägrar att lämna mig ifred, haha!


Sjön vid min sommarstuga(där vi numera bor permanent) i augusti förra året, saknad!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

haha ojjdå vad har dom haft för pryda aupairer? :O



haha ja jag gör nte ens så.jag vill ha allt snyggt och matchande från början.. jag kanske får ge upp tillslut ändå? haha :P men jag har inte tänkt o göra de, haha !



åh vad mysigt, var har ni stuga?

2009-07-09 @ 21:39:11
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha njjaaa jag fick nyss en extra utgift med när min tv gick sönder så en ny sån måste jag ha med ...



haha ja jag vet vart de ligger men inte exakt, mysigt :) bor din pappa där 100% nu då?

japp dm har kommit för alla skolor så gå in o kolla på studera :)

2009-07-09 @ 22:37:12
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

oj jäklar då är de stort!

ja nackdelen med o bo utanför stan är ju att åska lätt tar sönder sånt.. men min tv bara la av sådär.. men ska köpa nån billig platt tv för 3000-4000 kr behöver ju inte nå värsting grejs.



VA? haha. vad har du sökt till istället då? och vad var de du skulle läsa nu igen? jag har verkligen minne som en guldfisk..

2009-07-09 @ 23:01:07
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

men bodde inte ni på ekobyn? eller var det din mamma sm bodde där kanske?!?! :P dom är ju rätt stora :)



haha det var duktigt av dig, lyckas söka till en helt annan stad, HAHA. men tur att du inte ska plugga till hösten, isf hade de inte vart så bra .. :P

2009-07-09 @ 23:12:33
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

jahaa då är jag med på noterna :) haha.



ja men de är ju bättre än ingenting, tror de kan funka iaf. men å andra sidan går ju inte världen under i och med att du inte ska börja i höst :)



ja de tror jag med. man älskar jönköping så himla mkt när man har varit borta så länge, för mig räckte det med 7 veckor för att vilja stanna här föralltid, haha. de kan du göra, götet ligger ju nära o bra så de är ju bara o åka hem när du vill ju :)

2009-07-09 @ 23:48:36
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja de är ju dock lite surt. men isf får du jämföra dig med statistiken som kommer i slutet av aug när allt är finito :)

taaack så mkt, känner skitbra. är jättenöjd o de känns superbra. men läskigt. FÖRALLTID kom här igen duvet ...

2009-07-10 @ 00:41:41
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0