Andas in...och ut!

Snart så dampar jag på denna unge alltså! Hon är ju bebisen i huset och får alltid som hon vill. Räcker med att hon är på väg att börja gråta så får hon hela universum om det skulle vara så. Nu så har vi varit hos doktorn för att se om hon har svininfluensa(vilket hon inte hade såklart!) Hon har varit "sjuk" tre gånger sen jag kom hit.
En gång hade hon ont i halsen, en gång ont i magen och nu feber och alla tre gångerna har jag fått illköra henne till doktorn, ingen av gångerna har de hittat nått fel. Det är så typiskt USA, alla går till doktorn för ingenting här, de skickade ju tom iväg mig när jag hade feber i 2 dagar för att se om jag hade lunginflammation, alltså jag varken hostade eller nått sånt men hey, man vet ju aldrig!
Nu har hon kommit ut till soffan där jag sitter, 4 gånger och halv"gråtit"(fejkat), lagt sig i soffan och tydligt vänt på sig varannan sekund och öhöö, buhu, ahaaa:at hela tiden. Jag ignorerar henne eftersom hon inte säger nått och hon går iväg igen. Nu ligger hon här igen och gnyr lite halvhjärtat. Aldrig att jag hade gått till doktorn efter 3 timmar med lite feber, ska jag påpeka att hon hade 38 grader?

Nu gråter hon lite till så funderar på att ge henne uppmärksamhet fast det tar emot nått förjävligt!

Update:
Haha, nu har jag spionerat på henne från köket. När hon inte ser mig är hon helt tyst och bara ligger där men så fort jag visar mig så börjar hon ojja sig och vrida och vända. Gav henne iaf flytande huvudvärksmedicin och lite kramar, hon kan ju inte hjälpa att hon överdriver, man tar ju efter de man bor med:P

Kommentarer
Postat av: ammanda

Hejhej eftersom det är jättemånga som vill att jag ska designa deras bloggar så har jag en designutlottning i min blogg, skulle vara jättekul om du ville vara med! =D



Vill du tjäna pengar bara genom att besöka hemsidor och värva kompisar? På http://www.woopa.se/?ref=amandabjorkman är de superenkelt att få ihop riktiga pengar, de är så jävla värt och + att de är helt gratis! =D

kraam

2009-07-09 @ 03:35:06
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/
Postat av: ida

HAHA vilken unge du har o göra med, men dig kan hon inte leka med banne mig ;)



nee inte riktigt allt men en hel del. inte så mkt detaljer de kommer sist när jag vete exakt hur allt kommer bli :) men smågrejerna har jag snart allt, ska bara hem o sova lite nu om en timme, sen ska jag till ikea med ellen :)

haha du får din lägenhet du med snart skaru se :D bara o kämpa o ligga på så ger dom med sig tillslut

2009-07-09 @ 05:57:21
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Ericas mamma

Hej Maria.

Kände bara för o kommentera ditt inlägg.

Ja sjuka ungar o framför allt bortskämda ungar kan va pest.

Men jag säger då de.. vänta bara tills du har en febrig karl att ta hand om.. då kommer du att längta efter en brotskämd unge. =D

2009-07-09 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0