Change of plans

Det blev ingen konsert, med U2(jag skrev coldplay innan men det var ju fel:P) Regnet kom och planen nu är istället att gå till en bar som ligger här i närheten. Jag går alltid rakt in i Ericas hus så jag gick in, stötte inte på någon så gick ner till hennes rum där det var tomt, men mobilen var kvar och E går ingenstans utan den, så jag väntade och väntade och sen kom hon in i rummet och skriker:D hehe, inte direkt så att hon var beredd på att jag skulle sitta där inne;)

Eftersom jag inte visste om barplanen så kom ja helt osminkad så det blev bara att rota igenom Es sminkväska. Som tur var har jag en lite klänning på mig så bra klädval av mig!

Imorgon bär det av till Angelica, hon och två andra tjejer ska boka bord på en thailändare så jag hoppas jag hinner dit i tid, borde inte komma iväg allt för sent. Sen får vi se om det blir party på lördag, vet inte vad jag känner tiktigt men tar det som det kommer, vill inte planera för mkt.

Nu är E klar så nu ska vi gå:D

PUSS på er, skänker extra tankar till C<3


Kommentarer
Postat av: Karin

ja det duschdrapperiet gick inte av för hackor det! hohoho.

2009-07-24 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0