det ska gå!!

14.50 - Nu är jag nere i 1115 kr, och det finns inget mer jag kan ta bort! Tre klänningar, ett linne och en vit/rödrandig bikini!

13.08 - Herregud vad hände? Jag tog bort två av klänningarna! Nu kostar allt helt plötsligt för lite! Måste kolla skor! Behöver ju ett par nya gladiator tills jag kommer hem, måste limma dom jag har och i denna familjen lämnar man in allt på dyra reparationsställen när gått går sönder!

13.21 - Hittar inga skor, och så vet jag inte vilken storlek jag ska köpa, väska hittar jag ingen heller!

13.30 - Nu la jag till ett par shorts, varför gjorde jag det? Nej dom tar jag bort igen! Jag vet inte varför jag har sådana problem, det brukar jag inte ha. Inte alltid det blir rätt iofs, jag kanske lär mig? Borde ju ha vuxit upp lite nu, har ju faktiskt fyllt 21!


13.46 - Ja nu var det klart iaf! Tack och lov:P blev bara en klänning och bikinin, fasen vad stolt jag blev över mig själv:D

Nu kom solen fram lagom också! Ska äta lunch nu och om jag hinner efter det så ska jag ta en promenad, om inte så tar jag en långrunda ikväll när familjen åkt till stugan över helgen. Det är långhelg här nu "4th of July" ni vet:) så det blir raketer och grejer

PUSS



Kommentarer
Postat av: ida

oh no im soo serious! :D jag bor rätt nära john, precis där bussen svänger ner mot östra torget om man kommer från cigarren duvet? :D så då måste du komma på inflyttningsfika när du kommer hem :D

2009-07-02 @ 21:47:43
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja isf är de rätt onödigt ju, speciellt i och med att de är så sjukt svårt o få lägenhet i stan.. men du får hänga lite i min lya istället :) haha. men du kanske blir så kär i jönnet när ud kommer hem att du vill stanna ändå!? ;)

2009-07-02 @ 22:11:21
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja de är ju de, jag kommer ju va fast här forevaah i och med att jag ska plugga här i höst förhoppningsvis :) och jag klagar inte, trivs så sjuuukt bra här så det är nästan läskigt.. fast sen kanske man säger nåt annat om två år, haha !

2009-07-02 @ 23:58:21
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0