Ensam hemma/FF!!

Jag har FF, gud vad cool jag kände mig när jag gick på typ mellanstadiet och annonserade att jag skulle ha FF i helgen:) Det var gamla goa tider det!

Satan vilken tid det tog för familjen att åka, min del(att packa Ls väska) var klar 2 timmar innan dom åkte så mig går inte att skylla på, i ren desperation att få iväg dom började jag göra andra saker. leta efter v-mammans skor, leta efter v-mammans bilnycklar, leta efter v-mammans handväska(jaaaa, hon är den mest oorganiserade människa jag känner, värre än jag var innan jag åkte, tom 10 gånger värre. För varje månad som går här borta så blir jag mer och mer pedantisk!!) sätta på hunden hans sele som bältet sätts fast i, hitta Ls playstation, mm mm, ja ni förstår. Utan mig hade denna familjen inte överlevt!!

Iaf så har de åkt, pouhhh! Min plan för kvällen var att göra en sats brownies, hyra en film på tv:ns on demand och sen slappa. Nu ser det ut som jag kanske tar mig i kragen, tränar lite i husets gym, dusch och fix och iväg på house party med erica, anna och carro, men jag är inte säker än. Brownie+säng+film lockar mer!

Har beställt lite foton för framkallning idag med så jag kan fortsätta på min scrapbook.

Ohoh, just det. Familje tog "min" bil till stugan så jag fick pappans:D förstår inte varför dom inte gav mig mammans men jag ska INTE klaga. Första stoppet blir banekn, dit jag måste åka nu innan de stänger!


gott!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0