ensamtsående mamma

Ja just nu är jag ju ensamstående mamma, men sent ikväll kommer de hem igen:) Ska bli skönt att kunna gå ut på kvällarna, även om det bara varit en kväll som blivit bortrövad än så länge. Gick ju ut och solade som ni redan vet och gissa vad för klassisk sak som händer. Jag hör ett lustigt ljud....vrider på huvudet och träffas av en väldigt kall vattenstråle, sprinklersystemet gick igång! Vilken chock! De grukar gå på tidigt på morgonen runt 5-6 så vet inte vad det är för idiot som ändrat till 12-13. Jag fick iaf byta solplats och istället gå upp till terassen, inte lika skönt utan solstolen!

Min nya bikini:


Läste på Stina-lees blogg att skåne är invaderat av nyckelpigor, sen pratade jag med pappa coh han har inte sett en enda i år så de har väll flyttat ner dit allihopa:) Lite roligt tycker jag, men jag är ju som jag är:P

En störig sak är att ja haft en ögonfrans i ögat i typ två dygn nu! Den sitter i yttre ögonvrån och är omöjlig att plocka ut. Såg den i morse och förökte verkligen men nu har den gömt sig bland alla veck där inne, men den känns fortfarande, men det är väll bara att vänta ut den, den kan ju inte sitta där hur länge som helst. Om inte annat så bor jag ju med en ögonläkare så då för väll han gräva runt lite:P hehe.

Nu måste jag äta något. Huset är väldigt dåligt uppfyllt med mat så finns inget kul att äta, och då blir det ofta så att jag låter bli, men inte idag:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, undrar om det kan vara jag som har varit i farten med inflytande där? Sprinklersystemet menar jag, sånna grejer händer alltid mej oxå (vet inte om jag ska kalla det otur eller klantighet..) o så händer det precis efter att du spenderat hela helgen med mej.. uh oh, hur ska de gå sista månaden? :P



skitsnygg bikini iaf!

pusspuss

2009-07-29 @ 03:16:36
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0