framme

Så nu är vi framme, tog 6 timmar att åka itsället för de 4-5 det ska ta, massvis med helgtrafik! Man blir bara så trött på den körningen, gasa lite bormsa lite, gasa, bromsa, ja ni förstår. Har haft en riktgit trevlig road-trip om man bortser från den irriterande huvudvärken jag fick den sista biten men vädret är väldigt kvav och de hänger åska i luften så jag vet ju varför. Har fått rum så långt bort från Steph och Des som man kan komma, husen är verkligen på var sin sida om området, men jag trivs här med min tysk som heter nått konstigt som jag inte kommer ihåg:P


Steph är på G i bilen;)


Des kör bil och är totalt omedveten om kameran:D


Vi fick sockersug och stannade till på donken! Detta blev resultatet, en Brownie melt!


Flickorna mumsar:D

Schemat är verkligen fullspäckat så det blir inte mkt slapptid alls, jag som är så trött, men sova har man ju inte tid med när man är ung.

Nu ska visst min rumskompis sova, så jag måste väll det med nu då, kan ju inte håla henne uppe hela natten:P

PUSSS

Kommentarer
Postat av: ida

jaa vi hade askul :D haha. dock är den bilden från i vintras men de spelar ju ingen roll. spontana utgångar är alltid sköj :)



fan va kul med roadtrip, är de kursen du är på nu? vart ligger den?

2009-07-19 @ 12:49:07
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0