Frustration!

Gud vad jag börjar bli frustrerad på min familj! De lämnar mer och mer disk till mig(hur svårt kan det vara för vuxna människor att själva stoppa in sina tallrikar i diskmaskinen?! Jävligt svårt tydligen!) och igår kom min värdmamma in på mitt rum efter jag slutat och bara "Maria, du måste packa upp matvarorna när jag handlat, nu har vattenmelonen stått ute i 6 timmar, jag vet inte om vi kan äta den längre, och igår stod det varor här nere som du inte heller packade upp!" Svara så klart att oj då, det har jag inte sett men det ska jag tänka på bla bla bla, puke!

Alltså vad fan? Detta hus är dygnet runt fullt med påsar med olika innehåll, finns säkert 5 stycken som flyttas runt i huset med hundgrejer, sen finns det andra med kläder, handdukar, jobbrejer, ja hela huset är fullt av påsar av olika slag med olika innehåll, hur ska jag veta att hon varit och handlat och sen bara ställt påsarna nånstans utan att säga till mig?! Inte direkt så att jag går runt och letar efter påsar eller har oanade tankeläsartalanger! De påsarna som hon snackat om som tydligen ska ha funnits på nedervåningen måste hon ha ställt dit när jag inte ens var hemma för jag var vid poolen hela dagen, aaaaah! damp! Jag kommer inte sakna att vara au pair kan jag ju säga, fast kommer sakna mina nya vänner och staden och allt sånt nått otroligt, men som sagt! TA MIG HEM NU, eller inte precis nu, vill till Cali och Hawaii först!! Det gick som ett mantra i huvudet när hon kom in på mitt rum igår "hawaii, hawaii, tänk på hawaii, säg inte vad du tycker, var bara tyst, HAWAII!"

Sen i morse så tyckte jag att jag hörde nån vid min dörr men jag ignorerade det, fan jag ska inte vara uppe i köket förens 8! Så kommer jag upp och L säger "jag var nere vid ditt rum och knackade men du svarade itne, du får nog gå upp lite tidigare för du måste ta på min solkräm innan jag tar på mina kläder och mamma mår illa av solkrämen" Jag började asgarva innombords. Min värdmamma verkar ha lite svårt med det där att själv säga till mig, antingen får hon L att göra det eller så pratar hon "åt" Rocky så han säger det!  Hon sa att 8 var bra, bussen går 8.40 och den sista kvarten gör vi inget ändå och nu ska jag tydligen gå upp ännu tidigare, så vi ska alltså sitta 25 minuter på morgonen och inte göra nått, okey boss, whatever you say! Dock tänkte jag inte låta henne komma undan så lätt utan sa till min v-mamma "L sa att DU ville att jag skulle gå upp tidigare, när vill du att jag ska vara i köket?:D" (med ett stort smile och överglad röst) Då sa hon det att 10 minuter räcker. Tack bra då vet jag det!

Över till något roligare, jag köpte en ny bikini på H&M i helgen på superrea. Skulle kostat 17 dollar per del och nu kostade den 5 per del!

Älskar den och hade utan tvekan köpt den även om den inte var på rea, dock blir färgen lite konstig på korten:)

Nu ska jag äta frukost!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skitsnygg bikini ju! :D Jo ibland hade det minsann vart skönt att kunna snabbspola till helgerna o sen direkt till cali o hawaii :) Men det är jue nääära nu, o jag lovar att jag minsann inte ska bossa runt om några dumma kassar då haha :D PUUSSSEN!

2009-07-09 @ 02:57:19
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0