Godmorgon världen!

Nyss uppstigna, jag och min inneboende Erica. Till allas förvåning så sov jag jättebra i samma säng som henne! Har ju alltid haft lite svårt för det där att sova i samma säng som någon annan(probmelatisk ibland, jag vet!:P)

Vi hade en kul kväll igår, lite drinking games(ska ta med mig alla hem:D) och allmänt snack. Nu ska vi åka till mallet om en timma coh shoppa lite, jag behöver en ny partyklänning, har hela garderoben full, men som alltid så har man ändå inget att ha på sig!
Ikväll är jag, Erica och lite andra tjejer bjudna hem till Anna på middag och vindrickning, ska bli super:)


Igår, hade satt på självutlösaren när jag kom på att jag glömt skorna:D


Klänning - H&M
Skor - H&M
Armband - H&M, haha, kul att jag åker till NYC och shoppar på H&M:P
Örhängen - Fått dom av mamma, tror det kan vara pilgrim



Ha en underbar dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0