Gomorron!

Finns en sån hemlängtansreklam här borta nu. "Gomorron!! Let me show you your new car" (på jättesvensk engelska) Det är reklam för en ny volvobil:D "From Sweden with love" står det längst ner. Företaget är  ju int eens svensk längre, men ibland passar det visst att spela på exotiska sverige ändå:P Första gången reklamen kom på TV så stog jag med ryggen mot och vek tvätt och blev totalt förvirrad och undrade vad det var för svensk man som brutit sig in i mitt hus och sa godmorgon till mig:P

iaf så kan vädret inte riktigt bestämma sig idag, ser ut som det kan bli rät fint om en timma eller två men man vet ju aldrig, borde passa på och åka till mallet och byta lite grejer men vet inte om jag orkar, det visar sig!!


Jag och Angelica den första månaden i USA, provar hattar på Macy´s:P

PUSS

Kommentarer
Postat av: angelica

Hahah vilka snyggingar asså :P

2009-07-01 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0