Grillparty!

Ikväll har jag jobbat men bjöd över tjejerna för grillkväll. Så Carro, carro, erica, filippa och jag har grillat lax/korv och så banan med choklad efteråt såklart. Icke att förglömma...chips med salsasås:D


Efter att alla(speciellt erica och Carro som ni kanske kan lista ut) sett denna bild så fick jag svära på att inte lägga ut den på facebook, och det gör jag ju inte, det är bara min lilla blogg:D
Erica, filippa, carro och carro!

Imorgon blev Filippa(med vänner såklart) precis bjuden på poolparty imorgon så vi kanske ska dit, annars stannar jag och carro hemma och solar:) Kvällen bjuder på bioooo. Nästa helg ska geniknölarna gnuggas på en helgkurs upstate!

Nu ska jag soova så jag är pigg imorgon!


PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

åhh when love takes over är ju typ den bästa låten just nu :D lyssnar sönder den haha. o pcd är bra med!! :D dom andra har jga dock inte hört, så ska ladda hem dom dirr :) synd att jag inte hann se dom innan igår ...

2009-07-12 @ 11:31:42
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Caroline

tack Maria :P snällt.

2009-07-13 @ 03:34:28
URL: http://charmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0