Heaven doesn't seem far away anymore.

Efter det stålande vädret igår så hade jag inga tvivel på att det skulle bli poolen idag igen, men så vaknar man upp till ett förskräckligt brak. Jippi, åska och regn idag igen, ge mig sooool!

Tror jag ska ta tag i min scrapbook nu om jag känner att kreativiteten kommer till mig, men först blir det nog lunch, hämtmat från panera Bread. Blev så arg förra gången jag var där. Kollade på salladerna för jag brukar alltid mixa två olika saker man får en halvaav varje gre så jag skulle mixa soppa och sallad men visste redan vilken soppa jag skulle ha, älskar deras tomatsoppa, den bästa! Så går jag och beställer, and guess what?! Dom har inte kvar tomat, buhuuu, så nu får det bli broccoli istället. Intressant va?

Nu ska jag försöka mig på att ändra bredden på min blogg, wish me luck!

PUSS


Ja herregud! Nu har jag pillat en massa med detta. Ville ändra bredden och bakgrundsfärgen. Inget av det lyckades jag med, det ser ut precis som vanligt, dock så har jag på något sett fått menyn till vänster att försvinna. Turligt nog så har jag sparat den ursprungliga mallen på datorn men ska ändå försöka få tillbaka den alldeles själv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0