Hemsk dröm!

I förrgår natt hade jag en hemsk dröm. Låg och grät i sömnen. I drömmen fick jag reda på att min pappa bara skulle leva i 5 månader till och jag fick panik över att jag inte hade gett honom några barnbarn. Har kommit på att det är väldigt viktigt för mig att pappa får barnbarn och även att mormor och morfar får barnbarnsbarn. Vet inte varför men på något sett är det viktigare att pappa får barnbarn än att mamma får det(alltså om en av dem får det så får ju den andra med:P men ni fattar) Mamma har ju Tuva som också kan föröka sig så småningom:P


Pappsen:):)

Nu har jag precis kommit hem från en konstgjord sjö här i närheten. Ericas barn skulle ha en playdate där med en annan unge vars familj var medlem i klubben(Här är man medlem i poolklubbar, dessa konstgjorda sjöar kallas också för poolklubbar) Vi var ju inte medlemmar men skulle betala för att vi var gäster till familjen som var medlem, efter lite trix så fick vi tillslut komma in. Fick ligga på en efterlängtad strand och lite "sjö"bad:) Hoppade från hopptornet med, högsta avsatsen. Låter högt men var typ som 3an på rosenlund:P

Stranden


Hopptornet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0