hmm

Alltså ursäkta men va?! Har flera hundra TV-kanaler och kan inte hitta nånting att kolla på, baaaad!

Det åskar som 17 ute och jag är lagom uttråkad, men ska väll gå och sova snart så jag kan få iväg L till camp i tid. Föräldrarna är utomlands så L har varit hos farmorn hela helgen men nu ska jag vara ensam med henne tills tisdag kväll, lagom roligt.
Igår(lördags alltså) blev det alltså utgång. Mötte upp Carro, Erica, Ericas vän som är au pair i Baltimore och så hennes vän som är här och hälsar på från Sverige. Blev inbjudna på förfest av en kille Erica träffade förra helgen, såklart så tog vi limo dit:D


På tåget in:)


Angie, Erica och Carro i limon


Alexandra, Isabelle, jag, Angie och Erica

Supernajs ställe med dörrman, massvis med hissar, pool på taket(en riktigt pool denna gången, ingen uppblåsbar:P) och skitsnygg inredning. En lång och trevlig förferre (när vi skulle ta oss ut hörde jag killarna säga"ska vi car serviecen eller taxi" alltså kan man beställa car srvice genom lägenhete! hur stört är inte det?!) sen bar det av till ett ställe som heter Buddha Bar som ligger i meatpacking district, ligger runt 14th street på west side. Ett område med massvis av heta uteställen. Coolt ställe, stort och bra uppbygg men stundvis var det riktigt kass musik.


Förferren, jag, Angie och Carro


Vi tog festen in i duschen:P haha


På Buddha Bar

När de stängde kl 04.00 så tog jag och Angie oss med taxi till Penn station för att ta tåget hem vid 5. Började dugga lite lätt när vi satt i taxin, lagom till att vi var vid penn så började det fullkomligt ösa ner, sprang kanske 10 meter för att nå dörrarna och vi var båda två genomsura!

Vi var hemma vid 7 och jag slocknade direkt. Idag har vi bokat vår resa till Niagarafallen nästa helg och så har vi kollat på boende till sista månaden:D:D

Imorgon ska ni få en redogörelse av vad som hänt hemma i Sverige, men nu ska jag sova
Nej nu börjar "I didn't know I was pregnant" det är ju så udda, så jag måste se:P haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0