Hot Date

Så heter boken jag lånade på biblioteket igår. Orkar inte med någon bok där man måste tänka nu i sommarvärmen så det fick bli en riktigt tjejbok, har kommit 10 sidor in i boken och de har redan sex så jag klagar inte:P haha.

Nu började det dock regna, hann ligga ute 1,5 timmar iaf och jag tror det kan bli fint igen om någon timma så jag har inte gett upp!


Emma, Linda och Erica på Annas middag i fredags


Guitar Hero spelades!
Anna på gitarr, i soffan: Linda, erica och Patricia


Den här underbart vackara sjön bor Anna vid, ni ska se vilka feta hus det ligger runt om!

Nu ska jag tillbaka till boken:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

haah ja de är nog så :P baad!



ja jag veeet, men 25 är inte mkt egentligen. jag tror man freakar ur mest nu bara för man är så nära inpå "skolåldern" men sen tror jag de lägger sig :) john verkade inte ha nån större 25 års kris iaf inte vad jag märkte :P haha. de kanske du gjorde dock!



jag tar med det hemifrån, men ska köpa en ny tv tänkte jag. får hitta nån billig ;b

2009-07-07 @ 22:29:42
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0