Hur orkar jag bli irriterad?

Skulle laga mac ´n cheese till L och playdaten Olivia innan och då behöver man mjölk, tar ut mjölken ur kylskåpet, paketet känns tomt och jag häller upp det som finns i ett mått:


Såhär mkt var det, och jag vet vem som använde mjölken sist, min V-mamma K!! argggghh! Alltså hon åt en skål med flingor och mjölk i morse, kan man då inte hälla i tre droppar till?! Fattar inte att jag orkar bry mig och till och med ta ett kort, men irriterad blir jag!:D haha

Nej nu börjar det visst åska igen och jag måste vara beredd på att åka och hämta flickorna och hunden som jag nyss släppte av på en hundträningsklass för barn, som givetvis är utomhus, så om regnet kommer måste sticka!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0