In Angies Bed!

Nu har jag slagit mig ner i Angies säng med datorn på magen. Blev upphämtad på tåget av Angie, Ida cch tysken Mimi. Vi tog oss vidare till en fruktansvärt fullbokad Kines(som tur var hade vi bokat bord, för den väntetiden annars alltså!) Jättegod mat så ligger nu här med magen i vädret, ser ut som jag ska föda om en vecka, haha:P

Imorgon ska jag shoppa en klänning hoppas jag för har inte med mig något som jag vill ha på mig imorgon kväll då det blir party. Har också världens fetaste plåster på stortån då jag blöder igenom alla små barnplåster med figurer på som vi hade hemma. Lyckades på något skumt vis hyvla av halva huden på tån när jag rakade benen, fråga mig inte hur, men jag klarar allt:D Trodde bara det var ett jack som blödde nått enormt men det var ju halva huden som var borta:P

Alltså detta måste se jättekul ut, vi ligger här brevid varandra med varisn dator och båda är vi inne och skriver nya inlägg på blogg.se :D Detta är livet alltså;P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Datanörd du e va!

2009-07-25 @ 05:41:37
URL: http://angelicamagito.blogg.se/
Postat av: ida

haha blogg är livet maria ;)



ajjjdåå de låter inte bra ju, har de läkt än eller? ;) och jag vill meeeed shoppa en ny klänning till utgång i NY, jag är grön av avund på dig !!



de gick jättebra. får betalt för vaken natt men jag kan sova så bäddade till de gött åt mig på bäddsoffan, låg o kollad epå big brother säs 3 på tv400 innan jag slumrade :) och H vaknade inte en enda gång under natten, behöver jag säga att jag

är glad eller?! ;) haha

2009-07-25 @ 12:23:47
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0