Ja men grattis!

Så nu har jag tvättat, städat, vikt tvätt och tränat. Hade inte med mobilen så när jag kollar har jag 4 missade samtal från mamman. L är sjuk och måste hämtas på camp. Precis när jag ska gå ut genom dörren ser jag att camp ringer, funderar på att skita i att svara, jag är ju på väg...men svara ändå och får typ en utskällning av " the camp nurse" att L har väntat en timma och frågar om hon kan ge L febernedsättande, visst säger jag, det får hon ofta hemma med. Sen säger hon "vem är du egentligen?" svara att jag är hennes nanny och får då "meh! då kan ju inte du säga vad hon kan få och inte få, jag ringer hennes mamma!" Vad är det med USAs folk idag. Hon visste att jag inte var Ls mamma för hon frågade det direkt när jag svarade så varför då fråga mig om hon får ge henne medicin?

Iaf så var det bara att åka, jag som hade gjort allt klart så snabbt så jag skulle kunna gå ut i solen. Väl där får jag skriva på papper av olika slag att jag hämtade ungen och sen på väg ut så blockerar 7 skolbussar utfarten så jag tänker vända, lägger i backen och vad kommer då inte bakifrån om inte 4 till bussar, great, tillslut med lite fix och trix så kom jag ut. Har parkerat ungen i föräldrarnas säng och tänker minsann gå ut och sola en stund ändå!:)

Ikväll ska jag grilla är det tänkt, marinerad kyckling står på menyn men grillen skrämmer mig lite:P den r så stor och drivs på gas, kommer ju gasa ihjäl mig själv:P


Ida, Lina och jag juldagen 2007:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

ja den är så himla söt, får se den sen :) paradise hotel var på sexan nu så då kan man se den en timme. gäller o mjölka ut maximalt av varje timma haha.



ojj var försiktig med grillen :O gas är INTE o leka med fy sjutton. tycker det är svinläskigt.



nemen sedär, är de inte i johns köksfönster ni lägger storpoosen? ;)

2009-07-09 @ 00:17:01
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag har ju de. jobbar till 7 imon bitti så 6,5 timmar kvar.. sen jobbar jag imon natt med så de jag inte hinner med inatt blir de imon istället, haha.



men den kan du värma till i ugnen med, perfekt ju ;) jag tänkte först typ "men varför äter dom såhär sent?" men klockan är ju halv sju hos dig! haha.



ja men klart att jag känner igen det :D jag satt där själv för några veckor sen, drunk as hell och beklagade mig över livet. hah!

2009-07-09 @ 00:32:36
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ah men de va ju så tid o ringa nu, maten är ju redan kall ju !!



jag får alltid sånna fyllor känns de som, haha. men den kvällen var de extremt, en jag träffat av o till i ett år hade flyttat från staden tidigare den dagen och ah, de avskedet var INTE skoj ... so that's why :b haha. vinet brukar ju hjälpa till med känslorna gaaaaaanska bra med, herregud haha. men de är gött ibland ju ;D

2009-07-09 @ 00:43:54
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja man brukar ju de haha. tårar o känslosamma fyllor går lixom ihop haha. guuud va man har gråtit på fyllan, gosh! :P men vi bjur på den!

2009-07-09 @ 00:52:55
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0