Jag smälter bort...

Har försökt svalka ner mig med mangoglass och en kall dusch, men med tveksamt resultat! Solskyddsfaktorn(blandat med härlig svett såklart;)) bildar små vita forsar längs med kroppen så snart är det väll dax för ny insmörjning. Grannen på gatan nedanför bygger om tror jag så med jämna mellanrum så dränks min musik av diverse sågar och bankande mm, stämningsdödare? oh ja! Men man får väll vara glad över att det är strålande sol nu mest hela tiden.

Har inte tagit mig an dagens träning än men att gå in i det kvava träningsrummet känns inte så lockande så funderar på att ta ett x-antal varv i trädgården. Brännan blir ju snyggare när man rör på sig har jag hört:P

Har börjat tänka på vad jag måste göra innan jag kommer hem nu med. Jag måste boka en tid hos optikern, boka en tid på min salong för att fixa ögonbrynen som inte har fixats ordentligt på ett år! Tandläkaren måste besökas, en massage från moster ska med bokas in. Sen så måste jag luska lite i detta med jobb med.

Shit det är onsdag och snart kommer de och ska fixa trädgården, jag måste ut och pressa innan de dyker upp!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

ja vi bodde ju hos släkt, men tror ellen o dom bodde rätt billigt. vet att dom bodde på hilton i SF men de blev billigt för dom va så många i rummet.. i LA bodde dom i santa monica, billigt med pool har jag för mig :) JAG VILL MED DIT !! =/



hehe härligt o komma hem snart inte sant?!?! ;)

2009-07-15 @ 22:27:47
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: DINAH - !

Hellu, riktigt nice blogg du har :)

Dagens fråga är: följer du tv4 serie Harpers Island? Om inte, vilket är just ditt favorit program? :)

Svara på http://ddinas.blogg.se tack



PUSS <3

2009-07-16 @ 16:12:47
URL: http://ddinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0