Lördag

Så i lördags var det då dax för 4th of July, typ största dagen i USA! Filippa träffade en kille förra helgen som bjöd in henne och så många vänner som hon ville på Roof top party i downtown Manhattan. Vi tog en taxi från Penn Station till en lägenhet på översta våningen, UTAN HISS! Första trappan var skräckinjagande!

På tåget på väg in!
Carro, Filippa, Erica och Carro

Trappan! Vi överlevde att gå upp, lite jobbigare med höga klackar och en stor mängd alkohol på väg ner!

Det fanns 3 heta killar på festen, en var killen filippa hade första tjing på och de andra två var enligt mig HELT KLART bögar, detta diskuterades hela kvällen då den ena var dödligt snygg!


På taket:)


Solnedgång!
Vi fick höra när vi kom att de hade en pool på taket, när vi hörde pool så tänkte vi, hmm ja en pool helt enkelt. Det visade sig vara en plaskdam:D haha


Macy's fyrverkerier, de sköt upp fyrverkerier som såg ut som Smileys:)


"Filippas" heta kille Matt klättrade upp i en vattengrej på taket, alkohol gör dig smart?!


Erica gjorde samma sak, och efter henne Carro!


Jag och sötaste Carro! Emma kom med på ett hörn, haha!


Filippa lekte popstar på vägen ut, det blev taxi till stället Nikki Beach på 50th street och Lexington ave! Skitbra ställe med en catwalk i mitten av dansgolvet som alla dansade asset av sig uppepå:D


Jag och Carro på Nikki Beach


Jag och andra Carro!


PARTY!

Underbar partyhelg! Nu ska jag läsa ifatt mig på mina bloggar!

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

antar att det vad du som kommenterade anonymt? :)



japp den är knallröd, passar min obh nordica brödrost perfekt ;D haha. bra va? du hade rött du med va?

haha ja med betoning på lite. fast ibland kan en och en halv vecka vara en hel evighet.... ;)

2009-07-07 @ 10:16:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0