Mot shoppingen!

Igår såg vi filmen Bedtime Stories med Adam Sandler, skitsöt. Men vi fick se sista delen idag för som sagt så har Angie lite svårt för att hålla sig vaken till film:P
Jag har ju gjort framsteg med mitt sova-i-samma-säng problem men inattt blev det för mkt...haha. Samma säng, samma täcke och en minihund som andas megahögt!! Så jag flydde med överkastet och en kudde och la mig på golvet. Lite hårt men helt okej faktiskt!

Nu ska vi äta frukost och sen blir'e shopping,

Nu kom hunden Bridget in och slickar på mig som hon alltid gör:P hon är så söt!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

haha sleeping on the floor is the shit ;) jag och emma delade säng+täcke i 6 av våra 7 veckor :P DEN DÖH!



ja jag är helt besatt. ska lägga mig i soffan och se filmen nu som jag köpte på ulla i tisdags :) jag vill bara ha mer, haha.



njut åt mig med på shoppingturen! ;) haha

2009-07-25 @ 16:40:45
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha antagligen, men de gick skitbra tillslut. var jobbigt första nätterna men sen lärde man sig hur man skulle ligga, hur man delade upp täcket osv.. var konstigt o sova själv sen när man kom hem :)



åååhåååå maria vad underbart :D du får ta kort på de o lägga upp, jag vill se :D hur höga är skorna? klart du kan gå i dom, fabulous god dammit ! :) drick åt mig med, jag har precis kommit till jobbet. tv4 nyheterna är de bästa som går på tv, är de inte tragiskt?

2009-07-25 @ 22:03:23
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja du kommer bli lika rutinerad som mig nästan :) snart bär de ju av för er, åh va kul ni kommer ha :)



hade ni skoj igår?!! :D

jag ha överlevt mina jobbnätter nu och jag är sååååååååååå glad att det är över :)

2009-07-26 @ 12:02:51
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0