My sister's keeper!

Igår såg vi den bästa filmen jag någonsin sett!! Herregud satt och grät konstant i cirka 2 timmar. Det var så att man fick behärska sig för att inte gråta högt, Carro hade lite probmlem med det under en del av filmen, hon släppte ut några gråtljud och jag började skratta mitt i gråten så det blev något blandat som måste låtit och sett rätt kul ut:) Så gripande och tragisk och samtidigt så söt och underbar. Det går inte att beskriva helt enkelt, ni måste se den!

Såhär rödgråten såg jag ut efteråt, tårrna ville knappt sluta rinna



Dagen spenderade vi i solen, först på min baksida och sen vid Filippas pool!

Jag och Carro köpte sushi, frukt och jag köpte en stoooor flaska med lemonad som i princip redan är sluuut, gott!

Idag ska vi in till city och möta upp Erica och Filippa som var ute och festade igår och stannad där:D

Måste hoppa  in i duschen, PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

jaa den är så sjukt bra, sommarlåten nummer ett säger jag bara :)



ja jag vet de är sjukt konstigt. MEN två av deras slicear är typ tre fjärdedels pizzor hos oss. plus att dom har så tjock deg ju :P men kebabpizzan satt illfint idag döh ;) den måste du sakna med jönnet? :P

2009-07-12 @ 22:51:02
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0