Nättjuv

En riktig lite nättjuv det är vad jag är:D
Sitter utanför hundgrejen som L går på med hunden varje onsdag(kostar 400 spänn per gång, nödvändigt? de gör typ ingenting) och lyckades koppla upp mig på någons nät! Ibland har man tur, haha.

Pratade med pappsen innan idag. Han hade precis "tagit fram" min bil, den har stått stilla mesta delen när jag varit borta men nu hade han skickat iväg sätena på rengöring och så skulle han tvätta utsidan och insidan så den är fin tills jag kommer hem igen. Har räknat ut att jag har 31 jobbdagar kvar nu, det är ju ingenting! Det är cirka 11 veckor kvar och jag jobbar 6 av dom men så är jag ju ledig många helger och en vecka precis innan jag åker ut på min resa.

Jag tog lite bilder på poolen igår:

Om man har tur så iaf en av livvakterna som sitter runt om lite halvhet;)


Härligt svalkande!



Mangoglasen jag försökte svalka mig med idag

Nu måste jag gå in och betala!

C ya!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Sandra

vilka härliga bilder :)

2009-07-16 @ 03:57:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: ida

ja precis, men jag träffar ellen sen så jag kan fråga henne vad det hette :) om hon kommer ihåg, haha. risken är rätt liten dock ..



åh va skönt, då är de mkt ledigt och CALIFORNIEN kvar :D och HAWAII god dammit. dit vill jag med!



haha vänta du bara, du kanske vill hem på slutet? du kommer tpy börja lipa när du kommer till jkpg ;) de gjorde jag, och jag var iväg i 7 veckor.. haha..



du skulle sett badvakterna på south beack i miami, vi höll på o dö varje dag ... :P

2009-07-16 @ 11:51:34
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag ska göra mitt bästa på o pressa henne åp info, ha inte för höga förhoppningar ;) haha!

ja de förstår jag, fatta att du lever i VÄRLDENS UTAN TVEKAN bästa stad nu lixom. men du kommer ju till näst bästa staden ;) haha. och jag är övertygad om att du kommer tillbaka many times :) jag ska iaf tillbaka massamassamassa gånger till!



åh så dom vet när du komme rhem? vet din familj det med eller ska du överraska? dom kommer bli så glada! :D



ja jag o emma funderade seriöst på det, men vi skippade det sen.. vi skulle även fråga om vi fick låna deras lilla flytdunk o leka bawyatch framför kameran men de vågade vi inte.. han var helt enkelt för snygg!

2009-07-16 @ 15:46:07
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag vet, jag har lite ågren för det. men vi har iaf bilder i huvudet så att säga ... han hade gärna fått vara med också. snyggaste badvakten på hela stranden var i vårt torn ;D



haha jaså är de so bad? hur går de med jobb o så då? 4 oktober där ser man, spännande.. ;) de är inte alls länge kvar ju!! :D

2009-07-16 @ 15:55:59
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0