Ny dag, nya möjligheter!

Trött, väldigt trött, men tänker inte lägga mig i sängen för då kommer jag inte komma upp igen:P Vi hade en trevlig kväll på Brady's igår, jag, Erica, Issa, Emelie, Carro, Carros mamma som är här på besök och Carros mammas vänninna. Blev mkt dialektprat, dessa skåningar alltså!

Sen på väg hem så ringer Ericas värdmamma och säger att de inte har nån el i huset, att hela området är utan. Jag bor ju i samma område så 5 min senare ringer min familj och säger att vi är utan el. Stog länge och försökte komma in genom garageporten tills den kända glödlampan tändes ovanför mitt huvud(den behöver ju inte el, bara en dum människa som äntligen fattar:P) klart att dörren öppnar sig med el så det gick ju inte:P
Sen var det till att lysa sig runt med ficklampa så man kunde hitta sängen:)
Kommer ihåg när jag varit utan el hemma i sevrige och vi tände ljus och satte ut lite här och var...så mkt mysigare än ficklampor, men jag är ju i USA, vad trodde jag?!

Ska antagligen till poolen idag, bara det att jag inte vill doppa håret i poolen, det blir så hårt på något sett då och orkar inte duscha en gång till innan jag åker till Angelica, men vi får se. Nu ska jag försöka få tag på pappa.



PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

men du din jäkel kan poppa dig lite, jag är strandsatt, mitt på kolgårnde ....

FYYYYYYYYYYYYYYY det var elakt sagt maria... säg aldrig så. speciellt inte när jag jobbar natt fredag OCH lördag.. skjut mig?? och festa åt mig på världens bästa manhattan.. du anar inte vad jag längtar tillbaka!

2009-07-24 @ 22:29:38
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Erica

Vi tände faktiskt ljus!:) Det var en nostalgisk känsla som du sa!

2009-07-24 @ 22:34:22
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: ida

ja de klart, de är en liten tröst ;) dock är klockan typ fyra på eftemriddagen hos dig (okej snart fem va?) och här börjar folk snart dra sig mot krogen.... fuckmylife. haha !



jaa det var faktiskt en tröst måste jag säga. frågan är bara HUR du lyckats skära dig på tån med en ravhyvel? hrm .....

2009-07-24 @ 22:47:45
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

aj aj aj, det gör ju ONT med. och vill aldrig aldrig sluta blöda heller. varför blir de så? :O



jag har också alltid samma problem. allt känns så tråkigt när man väl står där och ska välja inte sant?? och du som har världens shoppingutbud får aldrig säga att du inte har nåt o ha på dig maria!! ;)

2009-07-24 @ 23:21:10
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0