Packar

Eller, jag ljuger lite för packar gör jag inte, men ska göra det alldeles snart. Ska ju uppstate, utanför Albany, över helgen för min sista kurs. Jag hoppas det blir fint väder då jag hört att det är väldigt fin natur runt campus där vi ska bo. Just nu är det rätt mulet ute, villket var en chock. Tar i princip på mig min bikini direkt när jag vaknar för det är alltid sol:P

Var inne på min au pairsida på nätet och såg att min sista dag i familjen är 1a september och inte den 2a som jag trott, vilket nästan är lite komiskt, efter som jag ska jobba tre dagar, måndag, tisdag och onsdag innan vi ska ut och resa men egentligen så behöver de mig bara på onsdagen och onsdagen är den 2a, haha, fy vad elak jag är att jag blir glad fast jag vet att det kommer krångla till det för familjen:P Det är ju bara det att jag tycker de är lite elaka när jag är ledig hela veckan innan, de behöve mig inte mån-tis men sen vill de ha mig EN ENDA jävla dag innan jag ska åka, alltså onsdag, men nope det kommer dom inte få nu:P

Vet inte vad jag ska hitta på idag när jag inte kan sola, borde nog städa rummet kanske i samma veva som packningen, men först, mat!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

aee dom får nog inte de .. menv i tänkte att till två blonda svenska tjejer gör dom nog de ;)



ja men då så, då kan du glassa i jkpg :) inte lika dyrt här som i nyc ;) du gör ju INTE upp lika mkt pengar så att säga, haha! åhh nrä du komme rhem har jag ju flyttat, då måste du komma o fika :)



hahah ironiskt.. men dom kan la inte kräva att du ska jobba den 2a då om din aupair grejs är slut då? :P

2009-07-16 @ 18:21:12
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Ida

Söta bilder på header, hur satte du ihop som så? Vilket program använde du?

Massa kramar.

2009-07-16 @ 18:44:31
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: DINAH -

sv; ursäkta? kalla mig nte dubbelmoral :S för jag gjode nte reklam, jag frågade en fråga för det är inte många som följer den serien?

och jag sa at du hade en bra blogg, jag skrev nte bara om min blogg hit och dit, och det var de jag menade med att göra reklam...

2009-07-16 @ 21:19:51
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: DINAH -

sv; ursäkta? kalla mig nte dubbelmoral :S för jag gjode nte reklam, jag frågade en fråga för det är inte många som följer den serien?

och jag sa at du hade en bra blogg, jag skrev nte bara om min blogg hit och dit, och det var de jag menade med att göra reklam...

2009-07-16 @ 21:19:53
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Jahaa okej, tack ändå. Kramar!

2009-07-17 @ 12:50:49
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0